Strul

Gud vad bloggen är tråkig. Jag ska försöka göra om den lite nu tänkte jag, iallafall försöka. Men jag vet inte hur jag ska ha den. Texten ska jag iallafall ändra en annan stil på, den är så tråkig..  

Imorgon ska jag på stan med Linn och senare ska vi kanske till brukshundklubben med våra vovvar för att träna lite agility. Jag kanske får något tips av henne ;)

Btw. Jag kan inte kommentera andras bloggar! Det är något strul så ni vet. (a)



Upt: Nej, det gick inge vidare med bloggen.. Jag är så dålig, hahha! x) Nu ska jag sätta igång Harry Potter och den flammande bägaren. Det bästa med flammande bägaren är att världens snyggaste kille är med i den. Gissa vem? <3

Kommentarer
Postat av: linn

VI HADE DET BÄST! MÅSTE GÖRA EN GÅNG TILL :)<3333333333333

2009-09-20 @ 20:11:41
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0