So gubbarna och en till

Sitter och skriver ner punkter om 'dem fyra gubbarna' vi har i läxa. Stalin, Hitler, Mussolini och Francisco. Fatta hur jobbigt det är? Är nu på den tredje gubben, jag har skrivit en och en halv sida om varje.. Suck! Imorgon har vi läxförhör på dem, och som tur är får vi ha våra anteckningar med ;)

Det är väldigt tur att vi får ha anteckningar med oss. För jag har inte kunnat tänka klart på hela vecka, eller ja. Från i söndags. Men gud, jag får inte avslöja för mycket, mer än att jag håller på att bli galen! Jag är fruktansvärt avundsjuk på en tjej som jag också småhatar.. hahhhahha x)

Imorgon ska jag till Wilma för att rida och träffa Camilla, som är ägaren till mimosen. Imorgon blir det ingen Högbo för mig, men nästa gång är det ridning igen och då ska vi hoppa! :) Jag längar, jag längar mer än vad man kan tro.. <3

p.s LINN, jag kan inte kommentera din blogg.. Jag förstår inte varför men...? Typ halva sidan försvinner när jag kommer in på din blogg, skitknäppt :s Så du vet! :)


Kommentarer
Postat av: linn

Haha, okej, men det är lugnt :D<3

Nästa vecka blir det nog jättekul för dig, kanske kunde följa med ;)<3 Vi får se:D

2009-10-01 @ 18:18:02
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0