Yesbox

Ännu en skoldag avklarad. Idag gick vi till halv tre. Sista lektionen var No i 90 minuter, och sitta på "pallarna" i klassrummet är ingen höjdare kan jag säga!
Sen efter skolan köpte jag två nya mappar och en liten kalender på kontorsvaruhuset. När jag kom hem så såg jag att kalendern var för år 08-09 och inte 09-10 så jag måste köpa ännu en ny kalender sen, när den går ut nästa år. Yey!  

Nej, men nu ska jag finputsa so läxan som är tills imorgon och titta på 2 1/2 män! Det är så jäkla kul. ;)




Kommentarer
Postat av: Emmis

Hejsan!

Hur é det med er då?

Hur går det med Ludde och plugget då?

Kram Emmis

2009-09-02 @ 21:33:53
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0