Earlier today I searched for a sign. And now I think I've got one. Have I?

Hemma från stugan nu, eller vi har varit det nu i några timmar faktiskt.
Jag tog inte så många bilder som jag trodde jag skulle ta, det är ju så mycket man måste hinna göra när man är där. Absolut ingenting. Värsta stressen alltså! Hahha. Sprang en timme med pappa och Ludde igår morse, halv åtta. Ja, jag vet, jag tror jag var sjuk eller nått.. Hahha.

Det är mega skönt att vara i stugan, den ligger helt perfekt till. I skogen, men ändå ganska nära Hedesunda Centrum. Som det typ tar en minut att köra igenom. HAHAHAH! Och stugan ligger också precis vid Dalälven. Så vi har väldigt nära till vattnet. Vi badar på sommaren, och pimplar på vintern. Hur skönt är inte det liksom?

Idag kom ett par tremänningar och hälsade på. Nora 3 år, Oscar 4 år och Kim 6 år. Tror jag. Dem var ute och körde med varsin ferrari och hade vägarna förbi.. Gullungarna då! Oscar är väldens goaste unge, han kramade om mig och viskade i mitt öra. "Hejdå pruttsofia" "Du är min bästa vän" Naaaawh! (a) Och hans favoritord var Fy va äckel och Kims var skit och varför då? Hahaha. Det har varit fullt hus hela helgen. Min faster och kusin är borta en vecka också, så vi passar deras hund Rasmus. Så vi har just nu tre hundar, det ska verkligen bli jättekul att passa dem tre alldelles själv den här veckan! Hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0