Frågor från Emelie!

Har tråkigt, så nu lägger jag in lite frågor som jag hittade på Emelies blogg

Har du på dig idag? Jeans, tröja och en stickad kofta.

Har du kramat någon det senaste dygnet? Yesbox.

Har du pussat någon det senaste dygnet?
Nej

Har du för frisyr? Just nu? Långt plattat hår.

Har du husdjur? Två hundar och en apliknande sak som kallas lillebror.

Har du pallat äpplen? Japp, och grym är jag också!

Har du ätit senast?
Chocklad.

När vaknade du i morse?
Halv nio tror jag.

När skrattade du senast? När jag pratade med Emelie och Chai på msn nyss. Eller ja, nu. xD

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Igår.

När fick du ditt senaste sms?
Nyss, av Maria. Oj, nu kom det ett till!

När är du född? 20 November -94

När tog tar du studenten? Om tre år tar jag den. Då jäklar!

Vem kramade du senast? Jesper

Vem pratade du med i telefon senast? Camilla, Wilmas ägare.

Vem skulle du vilja se ut som? Kissie-Missie-Majou såklart, vem vill inte det!?

Vem fick du present av senast? Present vad är det? Det har jag aldrig fått, aldrig någonsin. Nej, men jag kommer inte ihåg. Så det blir väl snart igen då, hehe.

Vem gjorde dig arg senast? Alexander, min kusin och Emil. För dem skrattade och skrek så högt så jag inte hörde musiken i mitt rum.. Åååhh, då var jag rikigt arg! :')

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Mig själv. Nynnar på Girls just wanna have fun. Vilket är vädigt drygt..

Vem bor du tillsammans med? Morsan, farsan och såklart brorsan sörru.

Vem vill du kyssa nu? THIHIHIHI, det vill ni allt veta va?

Vem spelade du tv-spel med senast? Alex.

Vad väljer du, glass eller godis?
Åh, vad svårt. Glass.

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll.

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Julafton.

Vad väljer du, katt eller hund? Emelie: Kattskrälle Jag: Hundskrälle

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Blåbär. Hallon är surt.

Vad väljer du, sova eller sex? Sooooooova.

Vad väljer du, sola eller bada? Sola.

Kan du laga mat? Ja visst. Om makaroner, pannkaka och nudlar klassas som mat.

Kan du göra volter?
Nej, men på stutsmattan kan jag. Om jag vågar i år...

Kan du köra bil? Kan jag säkert. Visa bara vart gasen, kopplingen och tutan sitter så kommer det gå bra.

Kan du ditt eget mobilnummer?
Hahhahah, nej!

Kan du säga vad klockan är? 00.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0