"Ha den äran"

Efter skolan tog jag och Frida bussen till Boulongern och gick där en sväng, sen gick vi tillbaka till skolan och käkade glass samtidigt. Hur vårigt är inte det liksom? :) Jag stannade på textil surgery med F och Madde en stund och sen gick jag och mötte upp mamma på stan.

Vi tittade(läs;skulle, med stora bokstäver) på tyg till min balklänning, men såklart så fanns det inte i det tyg jag ville ha, lila plommon färg. Som är hur fint som helst, for the record. Så jag fick beslutångest, ska jag ha ljus lila, svart eller kanske blå!? GAAH, ska tillbaka dit imorgon iallafall, för snart måste vi ju börja sy den liksom..



Den här klänningen VILL jag ha! Den är perfekt. Annars kommer jag inte gå.. Eller jo, om killen i kollaget blir min dejt, thihi. Tänk om jag bara hade mösskompisar som kunde hjälpa mig.. Hahha, nu börjar jag låta som en desperat, ja jag vet inte vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0