Hedesunda idag

Idag har jag varit och kollat på pappa som har kört sin första crosstävling den här säsongen. Han fick en kanon start och låg bland dem 10 första, men sen kom han lite efter och hamnade slutligen på en 22 plats utav 30. Men han borde vara nöjd ändå! Det här var hans första crosstävling med sin nya KTM 450, och sen var det också säsongens första tävling för honom.. Och han har haft problem med ryggen hela veckan, igår var han så pass dålig så han inte kunde gå riktigt, men han är envis. Hahha. Nästa vecka blir det ut till Hofors om jag inte har fel!

Två bilder från idag:


Man blir så himla sugen på att köra när man är och tittar, men jag har nu bestämt mig att satsa på nästa säsong istället.. Idag kommer en kille som ska köpa mina stövlar och lite andra saker, sorgligt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0