You can do better than that. If that is what you want.

Imorgon ska jag sticka ut och springa. Jag hade tänkt göra det nu men jag kollade nyss ut och det ä ganska mörkt ute.. Hahhaha! Åh, tänk i sommar. Då är det ju fortfarande ljust ute runt kl 9/10. NAW! :)

Idag var jag iallafall med Malin, Emelie och Madde i centrum och hängde. Hahha, japp, det är så vi gävlebor kallar det. Centrum. Centrum = korvkiosken vid rådhustorget. Hahahaha. Nej, men vi kallar iallafall inte nian för gallerian som sandvikarna gör, hahaha. Vilka töntar alltså, eller hur Madde? Emelie hittade iallafall en klänning som hon ska ha på sig på balen. Och det är fem tousters! Jag börjar få panik med min klänning, en vän till mig ska sy den, först och främst måste vi ju hitta rätt tyg och sen mäta och tjafsa. Men det kommer bli jättebra i slutändan.

Nej, nu måste jag hitta på någonting annat att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0