Amen gudans

Mamma ringde klockan 8 och berättade att jag hade fått tid hos läkaren klockan 10. Så det var ju bara att kravla sig upp ur sängen och hoppa in i duschen då. Nu är det klart iallafall, så nu ska jag bara äta lite frukost för att sedan åka iväg. Jag har haft lock i öronen i snart fem veckor nu, haha! Så det kan ju vara bra att kollla upp det tänkte jag, utifall att liksom. Läkaren sa att det kan vara astman som har kommit tillbaka. För jag hade astma när jag var liten. Men om det är astman...! Då skjuter jag mig själv. Eller nått. Pusshej.


aw.

Kommentarer
Postat av: sandra-en bra blogg!

snyggo!

2011-01-04 @ 14:56:15
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0