SHREK

Idag har jag varit och hämtat min moster på arlanda med mamma och pappa. Men innan vi åkte dit så hämtade jag ut min iphone som har varit på lagning i en vecka. How sweet. Så ja, nu sitter jag här och försöker ladda ner alla spel som jag hade tidigare. Ska snart lägga in alla mina kontakter också. Fyfan vad jag har saknat min touch, så galet mycket! Men nu är han här hos mig igen. Jag tror jag ska kalla honom Glenn eller Glans. Glans för att jag gillar Johan Glans, men då ska han nog inte heta Glans. Hellre Johan.. Hahahahahahahaha, jag är trött.

Nu ska jag ner och vara social med min moster som jag inte har träffat på ett halvår. Det känns så himla skönt att hon är hemma igen, så jag ska umgås så mycket det bara går med henne nu när hon är hemma över jul. Imorgon ska jag köpa julklappar och sedan vara med världens bästa brudar. Ni vet nog vilka dem är i det här laget... PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0