Estoy enfermo?

Jag försökte mobilblogga igår. Men det verkar inte ha kommit fram.. Vad less jag blir! Iallafall. Jag har haft ont i halsen hela vecka, eller ja det har kommit och gått liksom. Nu har det blivit mycket värre. Jag kan inte ens prata för det gör så ont och inga halstabletter har vi hemma heller.. Och dessutom rinner nästan hela tiden, jag börjar väl inte bli sjuk? För jag får verkligen inte bli sjuk nu! Imorgon är det spanska- och noprov. På tisdag är det nationellt prov i Svenska, och på torsdag likaså.
Nej, nu måste jag sticka!

Ang. rubriken. Spanska kan jag iallafall!

Kommentarer
Postat av: linn

PONNYAKUTEN ÄR BÄST! Krya på dig sofia :)<3

2010-02-08 @ 18:29:09
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0