First of all, you don't know me, and second of all, you don't know me

Imorse tillbringade jag min tid åt att titta på några avsnitt av One tree hill, en av dem bästa serierna enligt mig. Jag lånade säsong 1 och 2 av Malin i torsdags, så nu blir det en massa tittande! Hehe, är snart klar med säsong 1 redan.

Och sen gick jag ut och tränade Ludde lydnad, inkallning i skogen. Det gick väldigt bra, men ibland får han för sig att inte lyssna alls. Han bara skiter i mig, men det har han blivit mycket bättre på. Sen pulsade vi i snön som var upp till låren. Hahahah, det är faktiskt mysigt men snö, men sommaren är ändå bättre. Bortsett från ormarna då. Jag är jätterädd för dem, ibland vågar jag inte ens gå ut med hundarna. Fy tusan vilka äckliga djur!



    
 
KÄLLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0