Tidsfördrift

NAMN: Sofia
SKOSTORLEK: 37-38.
HÅRFÄRG: Brunt, mörkt hår!
ÄR DU KÄR I NÅGON: Ja
TYCKER ANDRA ATT DU ÄR ATTRAKTIV: I donno.
DRICKER DU: Vatten, cola, mjölk och juice! :)
ANVÄNDER DU DROGER: Nej
RÖKER DU: Nej
VILKA SKOR ANVÄNDER DU: Olika, duh.

HAR DU NÅGONSIN...

GRÅTIT ÖVER EN POJKE: Ja
GRÅTIT ÖVER EN FLICKA: Ja
LJUGIT FÖR NÅGON: Men ja
VARIT I SLAGSMÅL: Nej
BLIVIT ARRESTERAD: Nej

VEM...
ÄLSKAR DU: Alla mina vänner, nån kanske lite mer..
AVSKYR DU: mohahah, nej jag skojja. Jag avskyr idioter.
DELAR DU MEST MINNEN MED: Mina vänner, min familj. Ingen aning faktiskt.
STÖR DU DIG PÅ: Idioter och puckon
LAGAR MAT: Mamma och pappa.
DISKAR: Samma här.

KLÄDER...
VAD ANVÄNDER DU JUST NU FÖR JACKA: En svart vinterjacka.
FAVORITFÄRG PÅ KLÄDER: Svart, haha!
HUR MYCKET KÖPER DU KLÄDER FÖR I MÅNADEN: det bror på, jag sparar så mycket som det går tills jag åker till underbaraste ITALIEN i sommar!
FAVORITMÄRKE: Ingen jäkla aning, jag gillar många olika.

DITT RUM...

STORT, LITET ELLER MITTIMELLAN: Mellan mittimellan och stort x)
FÄRG PÅ TAPETERNA: Beiga
FÄRGER SOM GÅR I RUMMET I ÖVRIGT: Svart, lila, vitt, guldigt, silvrigt.. Indiska färger!
FAVORITMÖBEL I RUMMET OCH VARFÖR: Byrån, för den är uber-mega-snygg!

VAD HAR DU DÄR INNE AV FÖLJANDE:

TV?: Nej.
VIDEO/DVD? Nej.
DATOR? japp, den bärbara.
STEREO? Nej.
TELEFON? Ja. Vi har tre telefoner i huset och av någon anledning hamnar alla i mitt rum..?

VAD GÖR DU OFTAST I DITT RUM?: Sover, lyssnar på musik och hämtar kläder.
VEM FÖRUTOM DU BRUKAR SOVA I DIN SÄNG: Lill-Ludde, hahah.

BLANDAT...

VAD HAR DU I DIN
JACKFICKA JUST NU: pengar, nycklar och busskort, kanske?
SKOLVÄSKA JUST NU: ingenting, jag tog nyss ut allt, men det var allt från smink till läxor.
HANDVÄSKA ELLER LIKNANDE JUST NU: what? jag fattar inte frågan.
VAD ÄR DU BEROENDE AV: Datorn och Iphonen.
VILKET LAND KOMMER DU IFRÅN: åh, jag skulle vilja svara Italien, men tyvärr Sverige..
VILKEN RELIGION TILLHÖR DU: äh hmm. Kristendom.. Om något..
HAR DU NÅGOT HUSDJUR: japp, två svart vita Luddar. Och en pappegojja/apa som lillebror.

VS...
SOCIAL VS ANTISOCIAL: Social.
KILLAR VS TJEJER: Jag fattar inte frågan..
SPRIT VS ÖL: Blä. Sprit, om något.
RANDIGT VS RUTIGT: Randigt.
ONE NIGHT STAND VS FÖRHÅLLANDE: Förhållande!
FÄRGAT HÅR VS NATURLIGT: hmm det beror på, jag trivs bäst i färgat, men på vissa andra är det väldigt fint när det är naturligt! Alltså både och.

SENASTE PERSONEN SOM...

SOV I DIN SÄNG: Ingen.
SÅG DIG GRÅTA: Mamma, det var alldelles nyss faktiskt. Jag grät när jag tittade på Ghost Wisperer!
FICK DIG ATT GRÅTA:Wow, jag kommer inte ihåg.
DU GICK PÅ BIO MED: Emelie och Frida, tror jag.
DU GICK PÅ STAN MED: Jag kommer inte ihåg, kanske Emelie eller Frida eller vare Linn? :/ Nej, jag har absolut ingen aning.
SKREK PÅ DIG: jadu, det kommer jag inte ihåg, hehe.
SKICKADE ETT EMAIL TILL DIG: hahaha, jag får nästan inga email längre! Men sånt där meddelande från facebook får man ju hela tiden..

HAR DU NÅGONSIN...
SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" OCH MENAT DET: Ja
VARIT I N.Y: nej, men vill.
FLORIDA: nej, men vill.
HAWAII: nej, men vill.
MEXICO: nej x)
KINA: nej, men vill.
CANADA: nej, men vill.
DANSAT NAKEN: nej. Hhahah!
DRÖMT NÅGOT SKITSKUMT OCH SEN HAR DRÖMMEN BLIVIT VERKLIGHET: Gud, vad tråkig jag är.. Nej.
HAFT EN PÅHITTAD VÄN: haha nej.
BRÅKAT MED DINA FÖRÄLDRAR: Ja.

PERSONLIGA SAKER

VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU:
VAD ÄR DET FÖRSTA DU TÄNKER PÅ NÄR DU VAKNAR: Vad är det för dag? och sen ..åh nej, skola.. x)
SOVER DU MED KRAMDJUR: nej, hahaha.
VAD ÄR UNDER DIN SÄNG: damm och en "låda" som är fullproppad med saker.
FAVORITSPORT ATT KOLLA PÅ: Ridning, slalom, cross och hockey/bandy.
DIN ÅLDER: 15
SYSKON: Alexander
BOR: Gävle
PIERCINGAR/TATUERINGAR: Nej.
POJKVÄN/FLICKVÄN: Nej.

ANNAT
VEM ÄR DIN BÄSTA VÄN: Har ingen bästa vän, jag har bästa vänner!
VAD ÄR DU RÄDDAST FÖR: Framtiden och ormar. x) Uscha.
VAD SOVER DU I: T-shirt
VAR VILL DU GIFTA DIG: nja, jag tycker inte det behövs! det kanske är kul med alla fester och dem fina kläderna man har på sig, men egentligen blir man ju inte "kärare" när man gifter sig. Om ni fattar vad jag menar..
VEM HATAR DU VERKLIGEN: Ingen
VARIT KÄR: Är kär.
HAR DU ETT JOBB: Inte just nu, men siktar på att få sälja jordgubbar i sommar!
TYCKER DU OM ATT VARA BLAND MÄNNISKOR: Jadå, men det är hemskt skönt att bara vara själv också!
ÄR DU FÖR VÄRLDSFRED: Yes box.
ÄR DU ETT HÄLSOFREAK: heheh, nej.

FAVORIT
RUM I HUSET: Hela övervåningen eller mitt rum.
MUSIKSTIL: Olika.
FÄRG: Svart och lila.
MAT: Oxfilé eller mormors köttfärsås med makaroner !!!
PARFYM: I donno.
MÅNAD: Juni.
DAG: Fredagar.

DOM SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
GRÅTIT: Ja, till Ghost Wisperer!
KÖPT NÅGOT: Ja.
VARIT SJUK: Nej
SJUNGIT: Ja.
SAGT ATT DU ÄLSKAR NÅGON: Ja.
TRÄFFAT NÅGON NY: Nja, nej.
PRATATATMED NÅGON: Ja.
SAKNAT NÅGON: Jaaaa!
KRAMAT NÅGON: Yes.

Yes, äntligen klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0