Paramore?

Jag skrev nyss ett långt inlägg, men som vanligt försvann det. Varför, varfööör? Iallafall. Det handlade väl mest om Crucified, någonting. Ni vet dem som var med i Melodivestivalen ikväll? Jag förstår inte varför jag tittar på det.. Jag vill egentligen inte, jag är ju inte ett dugg intresserad, men ändå sitter man där i soffan en lördagskväll.. Hahahahha.
Min favorit var nog just dem. Crucified. Kanske inte att titta på, men när man blundade var dem bra. Hehe. Jag tänkte på gruppen Paramore när jag lyssnade. Jag kanske är den enda, men jag tyckte att låten Heaven or hell lät som en typisk Paramore låt. Och när man tänker och lyssnar på Paramore, vad tänker man då? Jo, TWILIGHT!! Hahah.


Bilden tagen från SVT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0