Rpazz & Kristen & Taylor

Mamma kom nyss upp och berättade att hon hade hittat en julklapp som var till mig. Men som hon hade glömt bort att ge i julas. HAHAHAHA. Det var ingen stor sak, det var en almanacka på really-good-loooking guys. Som hon säkert har köpt av någon som sålt jultidningar eller nått. Hahhahaha. Jag tror jag ska klippa ut Robert Pattisons huvud och lägga den under kudden, där alla andra affischer jag har på honom ligger. Mohahahha.

Det är ganska skönt  att den dära twilight hysterin har lagt sig lite. Men var bara lugna, den kommer alldelles strax tillbaka! Hehe. Den 30 Juni har Eclipse premiär i Sverige, jag, Emelie, Malin och Frida kommer vara på plats då. Oavsett om det är mitt i natten, så kommer vi vara där. För vi är vana! <3


KÄLLA

Kommentarer
Postat av: Diddi

30 juli???? Hàr kommer den ut 30 juni.....

2010-03-10 @ 15:51:43
Postat av: Sv: till diddi

Nej, men gud förlåt! Jag menar den 30e Juni. <3 //Sofia

2010-03-10 @ 19:53:33
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0