'den perfekta'

Wow, det där är den perfekta ängeln jag någonsin har sett i hela mitt liv! Nyp mig. Drömmer jag? Har jag kommit till himlen? - Är det jag alltid tänker på när jag tittar på min iphone.



Var hos Wilma imorse, eller jag ska nog inte säga att det var på morgonen. Jag åkte dit klockan ett, så det är väl eftermiddan. Jag vaknade iallafall halv tolv, jag sov väldigt hårt för mamma hade tydligen försökt väckt mig flera gånger. Jag var där flera timmar och fick sedan skjuts av pappa hem. Det var typ -19 grader när jag red, men nu är det kanske -22 grader ute?? HERREGUD. HATAR. KYLA!!

Och för en stund sen så gjorde jag en chokladpaj inför Huddik besöket vi får imorgon. Luddes gamla ägare kommer och hälsar på. Det är Emma, Kari och deras urgulliga dotter Felicia. Vi ska också vara barnvakt åt Elliott(Alexanders kompis) och hans lilla syster Elsa, en annan super-über gullig tjej! Så vi kommer ha fullt hus hela dagen imorgon, men det är vi van med.

Tuddels Noodles!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur bytte du jordgloben till en bild ? Lär mig! :)

2010-01-05 @ 21:37:36
Postat av: Emmis

Har inte du msn som jag kan få? Vore trevligt att snacka lite i mellanåt, slippa skriva via bloggarna... :) Jag har [email protected], så du kan ju adda mig om du känner för det... :)

2010-01-06 @ 21:04:44
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Sv; Maria

Japp, det kan jag göra! Det är lite svårt att beskriva utan att visa men vi träffas väl snart! ;)

2010-01-07 @ 11:49:48
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0