Förresten!!

Sist jag var på Media Mark så köpte jag Panic Room. Där Kristen Stewart spelar Sarah, en flicka som är diabetiker.

Den handlar om Sarah och hennes mamma(som spelas av Jodie Foster) som köper nytt hus. Och typ den första natten kommer det inbrottstjuvar och letar efter ett kassaskåp som det sägs finna sig i husets skyddsrum. Den som bodde i huset före Sarah och hennes mamma hade tydligen gömt flera miljoner pengar där. Sarah och hennes mamma lyckas iallafall in i deras skyddsrum innan tjuvarna når dem. Och eftersom tjuvarna vill in och ta pengarna gör dem allt för att komma in, trots tjuvarnas våldsamma knep blir också Sarah svårt sjuk p.g.a sin diabetes.
Det är en väldigt bra film tycker jag. Tveka inte. Se den!


Som man ser så finns det övervakningskameror i skyddsrummet, så dem ser allt vad tjuvarna gör där utanför för att ta sig in.


Snygg kalufs Kristen!

Kommentarer
Postat av: emelie

Den där såg jag för jättemånga år sedan och när jag fick reda på att det var hon som spelade den där tjejen blev jag jätteförvånad :o lite coolt :D<3

2010-01-04 @ 22:07:21
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: emelie

Och vet du vad? Jag saknar er mer! <3

2010-01-05 @ 17:19:07
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0