Ludde valp

Det var väldigt kul att få träffa Luddes förra familj igår. Emma knäppte lite kort och skickade sedan några till oss, b.la några bilder från när Ludde var valp! ;) Men kika in hennes blogg så får man se lite bilder från igår. På hennes familj, hundarna och min familj.

Bilder från när Ludde var valp:

NAAAAWH!





Fatta! Det där är min hund, så jäkla söt. <3

Önskar jag hade lite bilder på Lillen när han var valp. Har bara några minnen från den tiden. Det var en kompis till mig som hade honom förut. En gång när mamma skulle hämta mig hos kompisen så fick vi med Lillen hem på prov(jag var då hundrädd, så vi provade först) - Wow, det här kan jag absolut berätta om någon annan gång, när jag ändå inte har något annat vettigt att skriva om. Det är en väldigt lång historia om hur vi fick lill plutten. Jag var jättehundrädd och man var tvungen att låsa in hundarna när jag kom hem till dem. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0