JAAAAAAAA

Yes, nu är det klart! Har försökt ringt till Högbo fler gånger den här veckan och till och med förra för att anmäla mig till hoppspecialen som kommer börja nu på fredagar. Men det har alltid varit upptaget eller så har hon i cafeterian svarat och bla bla bla. Men idag fick vi tag på dem! Mamma ringde den här gången och först fanns det inte plats i storhäst-gruppen och då försökte vi med ponnyn men dem var tydligen inte på samma nivå som mig, hehe. Jag var bättre. Men sen ringde min ridlärare upp och då precis efter vi hade ringt så var det en som hoppade av så då fick ju jag plats! :D

Haha, så nu ska jag börja rida en till lektion i veckan. På fredagar, vilket passar väldigt bra för då är det ingen skola dagen efter! Mina tjejer(L,F,E,M) förstår nog hur överlycklig jag är!!! YES, äntligen! Några gånger ska jag åka buss dit så jag kan vara EXTRA länge i stallet, hehehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0