Jag tröttnar aldrig på Vampyrer

Ikväll ska jag, Emelie och Frida gå och se New Moon, igen. Det kommer då bli den tredje gången jag ser New Moon för mig. Andra gången för Emelie. Och första gången för Frida. Det ska bli jättekul att få träffa Emelie igen, hon har varit i Gran Canaria i två veckor nu och kom hem igår!!  

Egentligen så är det ganska onödigt att lägga 105kr på en film som jag redan kan utantill, jag skulle kunna gå på en annan film istället.. En nyare. Men vad gör man? Jag älskar mina vänner och vampyrer. Så ikväll kommer det vara minst lika spännande och kul som det var på premiären av New Moon!

0-4737f746777589c8a8cd5b6457881e61.png
Emelies snygga popcorn!

Kommentarer
Postat av: linn

Kul :D:D<3<3

2010-01-08 @ 21:48:59
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0