åka skiten ur mig

Jag ska gå och lägga mig. Snart. Måste bara bli klar med det senaste VR krysset. Hahaha ja ni får kalla mig vad ni vill, men jag älskar att lösa kryss. Fast jag är så dålig. Hehe. Det är också därför jag sitter vid datorn, så jag kan googla fram svaren. Iallafall. Imorgon bitti tar jag och min familj tåget till stockholm och där ska vi vara i några dagar. Jag ska åka skiten ur mig på Jetline förresten. Bara så ni vet. Jag vågar nog inte Insane. Den är ju bara för sjuk.
ciao dårå.

Kan man verkligen skriva åka skiten ur mig? Låter ju helt galet. HAHA. Japp, Emelie hade rätt. Det lät verkligen som att jag skulle åka karusell och skita på samma gång. Galet. Förstår inte varför jag skrev sådär. Men det var roligt att säga. Eller jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: emelie

åka skiten ur sig låter som att åka karusell och bajsa på samma gång. sparar tid iaf xD

2010-07-26 @ 19:47:13
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0