Can't get u off my mind

Ska snart sätta på en film tror jag. Och mysa lite innan jag lägger mig. Ska upp tidigt imorgon med pappa eftersom vi båda ska vara funktionärer i Skutskär.

Vi kommer ju vara där hela dagen och sen framåt kvällen blir det 70 årskalas hemma hos Eriksson. Hahaha, nej så mycket fyller han nog inte. Kanske 65? Födelsedagsbarnet heter iallafall Peter och har sjukt dålig humor. Sjukare än min och pappas. Och ja, den är sjukt, sjukt dålig. Och retas gör han också. Men han är en snäll gråhårig man ändå.

Jag ska nog titta på Snabba Cash. Jag har inte sett den än, eller jo, igår när Maria var här. Men jag hann bara kolla på halva innan jag somnade. Var helt slut efter jobbet! Men den verkade bra. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0