random

Måste bara säga att jag älskar H&Ms egna nagellack. Billigt och bra! Men det är svårt att hitta dem färgerna som är inne just nu. Svart, grått och vitt. Vit är slutsålt har jag hört av en säker källa. Maria, såklart!

Iallafall, jag vet inte varför jag skriver om just nagellack men det är väl bättre än ingenting? Idag var jag ute och sprang en lång joggingtur. Bakom mitt hus har vi milspåret som leder till Hemlingby och där är det en väldigt fin terräng så det gör det hela kul att springa tycker jag. Jag ska försöka få ut pappa också, så det blir en förändring i hans crosstävlingars resultat! Hahaha, nej nu är jag för taskig här känner jag.

 

Jag har fortfarande mycket kvar att lära av kameran, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0