peace

Jag kan tyvärr inte hålla mig borta från bloggen längre. Är alldelles för beroende. Men vad ska jag skriva om då? Mitt liv rullar på. Om jag inte jobbar hänger jag med vänner. Är knappt hemma. Ehhm, om en vecka ska jag vara flaggvakt i skutskär. Nej, inga hästtävlingar. Cross. Jag har faktiskt ingen aning vad det är för slags. SM skulle jag tro. I donno. Ingen bryr sig ändå. Hehe.

Just nu lyssnar jag på Tyler Hilton. Han är stört skön. Glad med Taylor är den bästa. Tänkt om man kunde spela gitarr? Fy vad jag älskar den låten. Men att lära sig spela är nog ingen bra ide för mig, har inte alls det tålamodet. Oh nej, nu känns det som att jag bara skriver blask. Jag vet, jag kan lägga upp lite stulna bilder från Emelie istället!! weeho



HAHAHAHA, en bild kanske räcker? Den förklarar en hel del.. Imorgon kväll blir det en till kväll med dessa underbara flickor. Vi kanske måste vara liite mer försiktiga med Linn. Man vet aldrig vad hon har för något i sitt glas....

Kommentarer
Postat av: linn

AHAHHAH, nej det vet man aldrig ;)<3

2010-07-16 @ 18:24:22
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0