zunday

Jag sitter och dreglar över bilder från Uddevalla cross VM som var i helgen. Det är ju jättestort det här, tänk alla stora förare som är där! Nästa år ska jag försöka åka dit. Släpa med mig pappa. Hahah, eller släpa behöver jag nog inte göra.

Iallafall, idag har jag solat och tagit det lungt. I veckan har jag ju jobbat skitmycket så jag var ganska trött efter det. Eftersom typ alla i personalen var på fred&kärlek så var ju jag tvungen att jobba mera. Men det betyder ju bara mer stålar till mig så det är ganska lugnt ändå.

bilder för intresserade, inte tusan vet jag om det är några som bryr sig om motor på min blogg.. Men ändå. http://www.uddevallagp.com/sv/foton/?g2_itemId=285 Det är häftigt att kolla på några bilder från vm iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0