bajamaja123

Imorse var jag inte alls taggad till balen. Jag funderade tillochmed på skita i den och att ha ridlektion i Högbo istället, låter roligare. Haha, men va fan, man har bara en bal tillsammans med sin nuvarande klass. Så nu jäklar, ikväll blir det ös!

Efter skolan åkte jag till People, min frisörsalong. Älskar verkligen den, speciellt min frisör som heter Tessan. Men idag kunde hon tyvärr inte fixa mig så då gjorde en annan mitt hår. Och vet ni vad? Det är helt fantastiskt. Så himla underbart! Här kommer några bilder som jag tog alldeles nyss, kunde inte vänta visa er!!

  

Det var svårt att ta seriösa bilder


Kommentarer
Postat av: Emmis

Du är så underbart vacker gumman, längtar tills våran plåtning blir av... :)

2010-06-10 @ 01:31:20
URL: http://felicia4ever.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0