Hemma från Åland!



1. 2. 3. 4. 
 5.

6. 7. 8. 9. 
10.  11.  12.


1. Inga kommentarer. Eller jo. Håret vart iallafall inte sig likt efter båten om jag säger så..
2. Vi var sju stycken som som i en sexstuga(hehe, moa). Så då var vi tvugna att låna en säng av ett par andra i klassen. Men kvällen slutade med att vi alla delade på tre sängar och två små soffor. Mööööös!
3. Jag blåser inte alls upp kinderna på den här bilden.
4. Edvin, min man Chai, William, halva Oscar och Engvall!
5. Dem besta girlsen i de la clas.
6. Stek Oscar med Moe, Madde och Linn.
7. Jag och Friday.
8. Linn. Kanske inte världsbäst på minigolf. Men! Hon fick iväg den iallafall.
9. Alex, William, Oscar, Moa och Ante.
10. Chai och Antes hår. Haha.
11. Philip och Andre. Med sitt hår.
12. Flygare -stekare nr 2 och Frida.

Nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0