Jag vill att det ska bli fredag. NUU!

För då åker vi som vi gör varje år, till stugan för att fira midsommar tillsammans med släkten. Och viktigt viktigt, mammas födelsedag! Har längtat efter det här i ett år, att åka bort från verkligheten till Hedesunda, spännande-festliga Hedesunda! Höhö.

Våran stuga ligger hur perfekt som helst. Bara några meter till våran egna brygga, cooooolt va? Egentligen inte, eftersom jag brukar kuta ner till vattnet med höga stövlar varje gång. För jag är rädd. För ormar. Skriker gör jag också. Och myggen är inte heller så roliga, men annars är det helt underbart i stugan. Nu måste jag sova, ska jobba imorgon bitti. Sen blir det dubbelt ridpass i Högbo. Yey!

Hittade en gammal gammal bild, vet inte från vilket år... Kanske tre år sedan? I donno. I samma mapp fanns det crossbilder på mig iallafall, haha. Och ja, dem är för pinsamma för att visa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0