10 saker ni inte visste om mig

1. Jag älskar ordning och reda. Ibland kan jag tillochmed vika mina strumpor för jag då tyckte att dem inte såg så bra ut när dem låg i strumplådan. Hahhaha. Normalt.

2. Jag hatar att dammsuga! Eller ja, dammsuga är väl helt okej. Men att bära fram dammsugan är så jobbigt, hatar..!

3.  Jag har ett födelsemärke under foten, coolt va? Not. Men det är inte så vanligt, jag trodde det var smuts när jag var liten, så jag försökte få bort det, auch!

4. Jag försöker lägga undan pengar till Italien. Jag ska ju shoppa som en galning med Diddi och äta en jäkla massa god mat! Men det går inte så bra. Hehe.

5. Jag blir jättelätt stressad. Jag är stressad heeela tiden.

6. Jag älskar att rida och att vara i stallet. Om vi skulle ha ett stall där vi bor nu, eller en häst i något annat stall skulle jag flytta dit direkt. Bara det finns el, vatten och värme.

7. Jag älskar lukten av bensin och hästar. Jag kan verkligen inte förstå dem människor som tycker det luktar illa. Jag skulle kunna gå runt i cross- eller ridkläder varje dag om jag fick. Hihi.

8. Jag tycker det är coolt och modigt att killar håller på med en sport som det kanske är mest tjejer som håller på med. Typ dans och ridning. Och tvärtom. Tjejer som håller på med killsporter, som hockey eller crossåkning. Hallå tjejer!! Förstår ni inte hur många killar det är som går runt i bara kallingarna på crossbanor? Thihihi.

9. Jag älskar att kolla på Ponnyakuten som sänds 19.00 på barnkanalen varje söndag. Jacob Ling-Vannerus och Daniel Baldhagen är världens gulligaste! Hihi. Tobbe Larsson hjälper åtta ryttare med sina hästar med deras problem, som tillexempel lastning. Och det här hjälper en jättemycket att titta på! Jag är så otroligt avundsjuk på en viss person. Hon har precis allt, hon är vacker, hon har långt fint blont lockigt hår, hon har häst/ar och vänner. Hahaha, asså jag har ju också vänner(världens bästa faktiskt) men hur ska jag kunna berätta det här utan att avslöja för mycket? Hahhah, hon känner en viss person som jag också vill känna. Men vad jag än gör så blir det fel.. Hahha. Jag får nästan tårar när jag ser henne, men egentligen är det här bara löjligt. Jag borde egentligen inte vara avundsjuk, för jag känner ju inte henne! Jag har inte ens träffat henne. Men på något konstigt sätt så är jag det ändå.

10. Jag gjorde bort mig helt totalt för typ två veckor sedan. Det var inte så kul. Nu försöker jag bara glömma det och hoppas på att det inte kommer upp igen.


Ponnyakuten om 10 minuter!

Kommentarer
Postat av: Diddi

punkt n. 4 tycker jag du ska jobba lite hèrdare pè.... det àr ju mars redan!! Hàr flyger tiden ivàg!

2010-03-10 @ 15:53:43
Postat av: Sv: till diddi

Ja, jag måste ju det! Idag var jag faktiskt på stan och jag köpte ingenting, och det var ju jättebra. Saknar dig, men snart kommer jag och du står där på flygplatsen och tar emot mig. Miljoner kramar //Sofia

2010-03-10 @ 19:57:44
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0