Salem och Björn för tusan!

Jag hade rätt, Anna vann! Men jag är otroligt besviken på svenska folket, Salem Al Fakir har en sån mycket större chans att vinna i Europa än henne. Fast egentligen så bryr jag mig inte, men herregud Salem skulle ha vunnit! Han är så mycke bättre. Och festivalens höjdpunkt var ju när Björn Gustavsson kom och spelade piano i bakgrunden! Haahaha. Man var inte precis beredd på att han skulle komma. Vilka sköningar alltså, Salem och Björn!

Och nu ska jag berätta vad jag gjorde under Melodifestivalen. Jag var så himla sugen på bulldeg, ni vet dem dära snittarna som blir över? Dem dära snittarna som man speciellt fick när man bakade när man var liten. Herregud, jag var så himla sugen så jag var ju bara tvungen att baka kanelbullar! Och jag gjorde det på en kanontid också. Hahha, jag gick ner när det var dåliga låtar på tvn. Jag är grym, och bullarna vart nog dem godaste jag någonsin har gjort. Lite stora dock, jag var så slarvig med storlekarna, men det spelar ingen roll om bullarna är typ hälften så stora som dem egentligen ska vara. Hahahaha. Så nu förväntar vi oss besök! Hela kylen är fullproppad med bullar!


Jag älskar den här mannen, nej nu överdrev jag. Men jag älskar hans skratt och humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0