Djur. - Bryn. 3-2

Jag såg nyss Brynäs - Djurgården. Fan asså, fast det blev förlust så var det ändå en bra match! När det stod 2-0 till Djur. så tänkte jag, fan, jag ska nog aldrig mera gå på en brynäs match, någonsin, i hela mitt liv. Jag ska fan börja gå och se SAIK, trots att jag typ hatar dem. Hahhaah, nej men gud. Jag skojar!
 
Men sen så kom dem ikapp och shit vad spännande det var i slutet. Jäklar alltså, men det var en bra match ändå! Jag älskar Markström, han gjorde ett kanonjobb. Nu går Molin i pension också, hehe. Det här var hans sista match. Han har väl spelat med Brynäs i flera hundra år.



I sexan så kallades en kille, Jakob i min klass för Animal Farm av våran no-lärare. För han hejar på Djurgårn. Mr Kelland hade också andra smeknamn på oss elever. Jag kallades för Ms Sophie, och Uppman kallades för Nerman. Hahahaha. Och Strömbom kallades för Blondie. HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0