Girl power!

Efter vi hade gjort dem båda nationella proven(B1 och B2) i engelska i några timmar, hade vi långlunch och då passade vi på att gå ut och njuta av solen. Vi tog en ny skobild, hahaha. Vi tog en sån i åttan eller sjuan också, jag kommer inte riktigt ihåg när. Hahha. På EMELIES blogg har hon lagt upp mer bilder från idag, plus skobilden från sjuan/åttan. Kul att veta liksom, haha! Gå in och se dem vettja!




Nawh!


Jag vet inte riktigt vad jag gör här, men ändå. Jag tittar ner, men resten ser helt sådär lyckliga ut som man ska göra nu när det är VÅR! Fy tusan vad härligt! Snart kan man tillochmed ha jeansjacka, hahahah. Läängtaar.

Kommentarer
Postat av: linn

Haha, jag och maddie :D<3

2010-03-20 @ 09:45:13
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0