Jag är så himla dålig på att komma på bra rubriker...

Idag slutade vi halv tre, sista lektionen var No i 90 långa minuter. Den lektionen kändes som en evighet, klockan stog helt stilla! Det kan ha varit den längsta lektionen jag någonsin har upplevt, ja, förutom varje spanska lektion, för den upplevs också som en evighet. Och matten, den är också väldigt seg.

Jag, Frida och Madde stannade kvar på skolan för att gå på textilsurgeryn som var klockan fyra. Och när vi satt och väntade tills klockan skulle bli fyra så gjorde vi matteläxan, så nu är den klar den med. Vi har bara matten som ska in imorgon, annars har vi inga läxor som ska göras den här veckan. Gud såå skönt! Och på torsdag har vi sportsday, typ halva klassen ska åka pulka i hemlingby och den andra halvan ska vara i kungsberget. Fem tousters!

Nu är jag trött, jag funderar på att gå och lägga mig efter Desperate Housewives, men då missar jag ju Cougar Town. Så jag får nog lägga mig efter det istället. Hahha. Nu känns det som om jag måste sluta skriva, för om jag inte gör det snart, då kommer det här inlägget bli ännu mera fail än vad det redan är.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: Den finns på gina tricot :)

2010-03-10 @ 17:54:17
URL: http://rebeckamg.blogg.se/
Postat av: emelie

Fem toasters. Kanonkul.



:D<3

2010-03-10 @ 19:42:40
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0