Helgens sysslor

I fredags var min mamma sjuk så därför kunde hon skjutsa mig till stallet, vilket var väldigt skönt. Att släpa på två väskor som väger flera ton är inte kul. Men innan jag åkte till Högbo för att hoppa Julia(som gick väldigt bra förresten) så var vi på vasa för att lyssna på en föreläsning om sex och kärlek. Med klassen, inte jag och mamma. Hahahahaha. Tack Vasa för en väldigt tråkig, men ändå ganska rolig föreläsning. Nu vet vi nior mycket mer om sex. Gahaha.

I går åkte jag till köpis en snabbis. Var in på Ikea för att köpa tavlor, men kom ut med en massa galjar istället. Jag hittade också två fina sängkläder, men såklart så var dem slut! Det händer alltid mig, och tavlorna som jag ville ha fanns inte i heller i den storleken jag letade efter. Det händer också mig. Haha. Så jag får väl åka ut dit nästa helg också. Men det är helt lugnt det, jag älskar att vara inne på Ikea! Om jag inte öppnar en liten inredningsbutik eller blir en internationell hoppryttare eller gifter mig med en rik man.... Då vill jag jobba på Ikea.

Senare på kvällen mötte jag upp Madde, Emelie och Malin utanför Interpool för att börja våran kväll med att spela biljard. Men tyvärr så var det tydligen åldergräns på 18 år på helgerna, vilket är så himla töntigt! Verkligen. Men då gick vi istället och bowlade. Och såklart så vann ju jag! Men det är ju ingen stor nyhet, liksom. Hahahahah. Och sen gick vi och käkade på en China resturang för att sedan gå hemåt till Emelie. Vi hade en jätterolig kväll, och såklart så ska vi göra om den! Då med Frida, Linn och Moa såklart. Påtal om Frida så fyller ungen 16 år imorgon! Och det gillas. <3




Är Malins okända brorsa Peter Magnusson tro? Vem vet.


Ni är så otroligt sköna människor! <3 Hahahahah.


Jag kunde inte ta bilder med min Iphone för det vart för mörka bilder, alla dem här bilderna har Emelie tagit med sin kamera!! :D

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har kollat på One Tree Hill, på dem avsnitt där psycho-Derek är med i. Och vet ni vad? Han är sjukt lik en vikarie vi har haft. Lilla Vonnis som gav mig en behavior warning. Arrgh.. Och sen så har jag pluggat lite idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0