"Fan, du har ett förtrollat leende, fan.."

MALIN ÄR BÄST, MEN JAG GILLAR HÄST, INTE ATT ÄTA, MEN ATT RIDA. DET TYCKER OCKSÅ FRIDA. LINN GILLAR KLÄDER. OCH EMELIE KLÄR I LÄDER. - om det inte rimmar så där kul som jag får det att låta, då har ni ingen humor. Eller så är det jag som har en dålig. Hahaha.

Idag mådde jag jätteilla på hoppträningen. Det var inte så kul, men det gick bra ändå. Vi tränade på snäva svängar. Jag hade Julia idag igen, Chili är fortfarande halt. Det går jämt bra med henne! Min pappa filmade en gång och jag ska lägga upp videon här så fort jag har orkat logga in på youtube. Hahha, jag är just nu för trött och lat. En tjej jag förut red med, hennes pappa var där och tog lite kort på oss. Och så fort som jag har fått bilderna så kommer dem också upp här. Tror jag. Haha.

På engelskan idag så tränade vi på att prata, inför nationella nästa vecka, eller när det nu är.. Och vi pratade om skolans lagar, t.ex. att man inte får ha med mobilen på lektionerna. Och gissa vad som hände? Hampus telefon började ringa. Hahahah. Det var ju dagens höjdpunkt! Nu ska jag nog sätta igång en film. Det blir en mysig hemmakväll idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0