TA BORT DEN HÄR JÄKLA SILVER GREJEN!

Idag har jag varit hos Wilma. Jag skrittade ut henne en stund, för man kan inte göra så mycket annat i det här jäkla pissvädret. På banan är det alldelles för mycket snö och i skogen likaså.Sen gick jag en också en långpromenad med henne, vilket var väldigt mysigt. Hon älskar verkligen när man är med henne och pysslar om henne. Lilla söta gosisen musisen då!



Imorgon har jag egentligen sovmorgon, men jag måste ändå upp tidigt för jag ska till tandläkaren. Suck! Men imorgon ska vi iallafall bestämma nästa möte, då vi eventuellt ska ta bort min tandställning. Och det gillar jag!

SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA GUD GÖR SÅ ATT DEN HÄRA JÄKLA SILVER GREJEN I MIN MUN TAS BORT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0