Ingen rubrik

Idag har vi köpt en moppe, eller är påväg rättare sagt. Tror jag..? Jag mår inte sådär jättebra, så därför är det mina föräldrar som har åkt iväg för att kolla på den. Och jag fick nyss ett sms från mamma där det stod att den var jättefin. Okey.. Egentligen behöver jag inte en moppe, jag kommer ha jättenära till skolan sen och det är ju bara skönt att cykla. Men när man ska åka lite längre bort, tänk hur skönt det kommer att vara att slippa ta bussen?

Hihih, nu slipper jag cykla över ängarna med stövlar till stallet varje dag. Ni vet, jag är ju JÄTTERÄDD, verkligen, för ett visst djur som-inte-får-nämnas och varje gång jag cyklar till stallet eller går med hundarna t.ex. så använder jag stövlar. För vem vet, dem kanske kan hoppa på en. Åh, fy fan. Nu vill jag inte fortsätta prata om det här. Åh, nu vågar jag inte ens ta ner fötterna från stolen. Hahahaha, jag är verkligen världsbäst på att skrämma upp mig själv. Fy. Åh, det kryper på kroppen.

Imorgon ska jag till skolan, vi slutar runt ett, sen ska jag väl hem en snabbis för att sen vara med tjejerna på kvällen! Myys! Imorgon får vi loooooooooooov! Yeeey.

Hahha, hur nördigt är inte det här egentligen? xD


Kommentarer
Postat av: N

SV: Mysigt :)

Jo, först hade ja täntk att blir frisk ;)

Sen blir det träna, tävla, kompis å mys me pållen :D

2010-04-01 @ 11:33:12
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0