VILKEN JÄKLA

spanskaidiot!

Jag var nyss inne på  schoolsoft, som är en hemsida för oss som går på IESG där vi kan kolla vad vi har för resultat på prov mm. Och då såg jag vad min ena lärare hade skrivit om mig:

ANSVAR OCH ENGAGEMANG
Sofie är en intelligent tjej som tar ansvar för sina studier. Hon vet att spanska kräver mer tid och planering. Sofia kämpar på och gör prioriteringar för att klara galant sina studier. Just nu ligger Sofia på VG+ nivå.

PRESTATION OCH ARBETSINSATS
Hennes prestation har varit lagom i början men har blivit mycket bättre. Hon är närvarande och kommer i tid. Jag vill bara se Sofie delta mer muntligt på lektionerna

Jag har haft den här läraren i typ snart ett år, och fortfarande vet hon inte vad jag heter..! Jag har tre olika namn. TRE OLIKA! Sofie, Emelie och Sofia. Jävla babianrövhuvve! Åhh, hon går mig verkligen på nerverna. Och alla andras i klassen också, hon kallar ju Emelie och Sofie för mitt namn ibland med. Asså man brukar väl veta vad ens elever heter efter ett helt jävla år? Det här låter kanske inte så farligt, det är egentligen inte så farligt.. Men gud så irriterande det är!! Hon kan inte heller prata ren engelska eller svenska den jävlen.

Jag är arg

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAHA, babianrövhuvve!!!!! jag dör :D

2010-03-21 @ 18:33:35
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Diddi

babianrövhuvve????????

2010-03-29 @ 18:26:46
Postat av: Sv: Diddi

Ja hon är ju det. Det finns ingen dåligare spanskalärare!

2010-03-29 @ 19:21:12
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0