GD/GIF

Ska alldeles strax åka till gd giffen för att kolla på min lillebror springa stafett. Gud vad jag älskar gd giffen! Dem här tävlingarna hålller på i en helg, en gång per år..

Det är årskurs 3 till 6 som tävlar mot varandra, i olika friidrotts grenar. Och dem här tävlingarna hålls bara i gävle, och det är bara gävle skolor som får vara med. Jag går i nian(SOM ÄR SNART SLUT BTW.! wwwweeeho) och jag har fortfarande inte tröttnat på gd giffen.

I trean kunde jag knappt springa, galopperade mest. GAHAHAHAHAHAHA, snälla mobba mig inte! :'D Men dem andra åren har det gått bra för mig, ganska iallafall. I sexan vart jag typ femma i terrängen i min klass, trea av tjejerna! Och det är väl bra.

Nej, nu ska jag hämta kameran så jag kan ta kort på skitungarna när dem springer. pusshej


OM 10 DAGAR GÅR JAG UT NIAN, BYE BYE GRUNDSKOLAN! FY TUSAN, GUD VAD TIDEN HAR GÅTT FORT! WEEEEEEEEEEEEHO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0