munndey

Jag stannade hemma från skolan idag. Jag orkade inte med det, nu mår jag bättre iallafall, så jag ska tvinga mig till skolan imorgon. Den här veckan är det typ deadline i alla ämnen, okej, nu överdrev jag, men jag måste ändå till skolan imorgon för att lämna in lite grejer.

Idag hade dem två prov, så jag måste väl göra dem imorgon efter skolan istället. Yeey. Jag åkte iallafall till tandläkaren imorse, för det är ganska svårt att få tandläkartid. Det var det sista besöket, nästa gång, som är om en månad, ska vi ta bort rälsen. Tyvärr hamnade den dagen på repetitionsdagen inför skolavslutningen. Ni förstår, Engelska skolan ska alltid vara störst och bäst.. Så när niorna går ut högstadiet på engelska så ska(läs;måste) dem ha blåa långa kappor och mössor. Hahaha! Så vi får se om jag får gå ifrån när vi repeterar eller ta ut rälsen någon annan dag.. Och då snackar vi någon annan månad.

Imorse fick jag nå rush, jag ville titta på alla millennium filmer, så då satte jag igång. Men jag somnade efter den första filmen. Sen snackade jag med dem i klassen på facebook. Dem gör tydligen inget annat än att vara inne på facebook på so-lektionerna.. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0