FRÅGOR!

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - EMELIE HERMANSSON OCH HENNES SKÖNA BRORSA!


2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- Jag var ungefär som en zoombie.. Men vaken iallafall!


3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- Nja, jag läste lite bloggar tror jag..?


4. Vad hände dig 1993?
- Jag vann i en pimpeltävling. Jag vann en korv med bröd mer än alla andra.


6. Tre ord varför du sist spydde?
- Jag var sjuk..?


7. Vilken färg är din hårborste?
- Nu har ju jag många borstar... Okej då svart.


8. Vad köpte du sist?
- En hest.


9. Vad fick du senast i present?
-Marabou chocklad. Och ja, den var god! (a)


10. Vilken färg är din dörr?
- Vit


11. Var förvarar du dina pengar?
- Under kudden, men tyst säg det inte till någon.


12. Hur var vädret igår?
   - Kasst


13. Vart kramades du sist?
- Vart? Stan kanske..?


14. Vad ser du fram emot?
- Sommaren... ITALIEN ofc!


15. Vad är 15?
- Ett nummer?


16. Vilken skostorlek har du?
- 37


17. Vill du klippa dig?
- Oh, ja. Klippa genom topparna skulle passa bra nu.


18. Är du över 25?
- Ja såklart


19. Pratar du mycket?
- Nja, det beror på. Ibland pratar jag liter mer än alla andra, och ibland knäpptyst.


20. Kollar du på O.C.?
- Förut ja, men inte nu längre.


21. Har ditt namn ett "x" i det?
- Nej


22. Känner du någon som heter Steve?
- Ooom jag gör.. Hahha, nej men Ms Mcgowne kallar Ante i min klass för det. Varför kommer jag inte ihåg..


23. Hittar du på egna ord?
- Haahaha, det kan hända.


25. Är du en typiskt svartsjuk person?
- Oh ja! Hahha, men gud, det där lät så fel. Jag är det, faktiskt.


26. Vad har du för mobil?
- Iphone, alla som är något har iphone. Dah.


27. Vem ringde dig sist?
- Mamma


28. Biter du på naglarna?
- Nej


29. Har du lockigt hår?
- Mjo, ja. Lite bådeoch faktiskt.


30. Vilken konsert ska du på härnäst?
- AC/DC med Madde! HAHAHAHA :'D Eller Jimmy Jansson med Emelie, har svårt att bestämma mig..


31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? -
Det kan jag ju inte säga.. Jag kan ju inte skriva HANS namn här...! -Han heter ine Hans. Det är hans namn...


32. Hur många gånger har du svurit idag?
- Ingen aning.


33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
- Typ och gud. Hahahh, gud x)


34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
-Om jag har! Har genomlidit den på några x antal engelska lektioner.
Nej, men det var rätt okej ändå..


35. Ska du jobba imorgon?
- Nope


36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
- Wilma, Ludde och Ludde. Ja, jag vet att dem är djuuuur.


37. Vad borde du göra nu?
- Sova


38. Har du något smeknamn?
- Smusmus av Malin. Fideli eller Fia av Diddi och resten av familjen. Sen har jag ju också världens coolaste brud m.m. Och det är ju alla andra som kallar mig det..


39. Sover du mycket?
  - Ja gud ja, jämfört med alla andra i min ålder. Men enligt mig själv. Nej.


40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
- Två veckor.. Hm. Vilken bio såg jag nyss då? Jo jusste, Trerror på Elm Street.. Och den var ju ganska bra, men mest läskig... Hm, nej men det får nog bli den tror jag!


41. Vad ska du göra på lördag?
- Oj, lördag.. En vecka kvar, hm. Jag har inte planerat det ännu..


42. När var du ute sist? -
Hehe, för en timme sen? :'D Nej, men en vecka sen.


43. Har du gråtit idag?
- Åh, nu måste man ju tänka.. Ja, det har jag, om att bli bländ av solen så det rinner i ögonen räknas? (a) Och skrattat så det bara sprutar ut tårar?


44. Är du en glad person?
- Yes


45. Har du roligt nu? -
Nej


46. Vad äter du helst?
- Hamster på spett som vi brukar få i skolan....


47. Vem var du med sist?
- Asså jag är ju med min familj nu, det borde väl räknas? Eller ja, nu sover dem ju.. xD


48. Vad heter din mamma?
- Katarina


49. Vad är hela ditt namn?
- Anna Sofia Katarina Samuelsson


50. Tycker du om någon just nu?
- Oh, ja såklart!

Äsch, frågorna ligger lite huller om buller. Men det är smällen man får ta om man läser min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0