hoppsan

Den här veckan hade jag bestämt mig att jag skulle läsa ut en bok till svenskan.. Men tror ni jag har gjort det? EH NEEJ! Så jaha, nu vet vi vad jag ska göra ikväll då. Läsa ut en bok på 300 sidor, FÖR nästa vecka när skolan börjar igen ska vi redovisa om en valfri bok. Bra jobbat fia, bra jobbat!

Frågan är bara vilken jag ska ta?! Jag hittade dem här böckerna hemma, dem låg långt långt in i garderoben.. Hahaha. Men jag kommer iallafall ihåg att dem var bra. Och det är ju bra, hehe. Jag var i en Katarina Von Bredow period för typ 3 år sedan och då läste jag ut dem här böckerna på bara någon dag.. Så jajamen. Nu jävlar ska jag läsa!

 
Fråga mig inte varför jag knäppte kort på dem här. Så onödigt! Jag har faktiskt annat att göra, jag har ett liv också. Faktiskt. Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0