roses are red and violets are blue

Favoritcafé: Nya Waynes! Eller ja, det är inte nytt längre... Men ändå! Älskar det, värsta mysigt.
Favorittidning: Asså det beror på vilket humör. Ibland ELLE och ibland RACE.. Hahaha, I donno.
Bästa saken som händer i vinter: Min moster kommer hem från Italien.. Och varm choklad!
Favoritplagg i garderoben just nu: En leopard sjal. Eller? Nej jag vet faktiaskt inte. Eller jo!! Ett par svarta höga byxor från VM.
Längd: 163
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, grå och beige. Hahha, snacka om färger!
I höst kommer jag att gå klädd i: Halsdukar.
Men absolut inte i: Flippflopp?
Mig själv med tre ord:
Jag tränar: Ingenting. Eller jo, långa prommisar och ridning två dagar i veckan. Haha, bra va?
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glader. Är på kanon humör!
Är det nåt du absolut inte äter: Jag tänkte faktiskt nyss på det. Men jag kommer inte ihåg vad jag kom fram till. Falukorv äter jag inte.. Inte bara falukorv, kanske om den är dränkt i sås..
Kläder just nu: Haremsbyxor och t-shirt. Myskläder.
Vad sa du senast: Ah godnatt då. Typ.
Fisk eller badkruka: Badkruka. Fast utomlands är man fisk, såklart. Men inte i kalla Sverige.
Spelar du nåt instrument: Nej. Kan väl spela lite piano. Vill spela gitarr men jag har inte tålamodet för det. Hehe.
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla.
Sparare eller slösare: Både och. Just nu är jag en slösare.. Fyfan, inte bra!
Har du några homosexuella vänner: Japp.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja såklart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 kanske.
Vad ska barnet/barnen heta? Ingen aning.
Bio eller promenad: Promenad. Eller jo, bio också.
Är du kittlig: Oooom jag är!
Rädd för insekter? Nej inte rädd. Bara äcklad.
Största svaghet:
Det här är jag bra på: Lyssna, tror jag.
Bästa bok? Har inte läst på typ 2 år så jag har ingen aning. Kanske Twilight. Nej men jag vet faktiskt inte.
Chips, morötter eller godis? Chips, sen morötter och sist godis.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej tror inte det.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Gillar du att sjunga? Ja, jag älskar det! Men får någon höra? NEJ aldrig!
Anser du att du är stark? Hahah ja lätt! 
Använder du knark? Bara till frukost.
Kaffe, te eller inget? Inget. Te om jag är sjuk bara.
Har du en besatthet? Musik, tror jag. Hatar när det är tyst, speciellt när man är ensam hemma. Då är det högsta som gäller!
Vem är din bästa vän? Jag har aldrig haft en bästa vän så det är lite svårt nu.. Jag har två/tre bästa vänner som jag berättar allt för.
Civilstånd: Single and freeeeee! living the dream motherfucker

Kommentarer
Postat av: king of fifa 2010

Är du kittlig: Oooom jag är!



hejdu dåre... :D:D:D::D:D:D

2010-11-08 @ 17:23:12
Postat av: Sofia

hahahaha men sluta kolla min blogg!! har du inte bättre saker för dig? eh nä, tydligen inte.

2010-11-08 @ 19:40:51
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0