ingen rubrik här inte

Idag lunchade jag med Lisa, Elin, Amanda och Diana på stan. Sen åkte vi tillbaka till skolan där Elin och Amanda färgade håret hos skolans frisörlinje. Jag tror vi allihopa var lika nervösa men dem vart hur fina som helst, som alltid! Jobbigt bara att vi var där i tre och en halv timme.. Men hellre att det går segt än snabbt tycker jag! För då tar dem ju god tid på sig och är väldigt noggranna.

Nu ropar pappa att det är mat, mums! Och ikväll ska jag ta en långprommis med mamma i hby. Härligt! Sen måste jag plugga näthandel också.. Kul.



Det är härligt att hoppa utomhus men jag gillar inne mer.. faktiskt! Skönt att träningarna har börjat inne nu iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0