cykelfan

Igår flög jag av cykeln på vägen till skolan. Och gissa om jag vart arg? JÄVLA IDIOT CYKEL skrek jag, haha. Och det värsta var ju att det var folk som såg mig, för jag ramlade precis vid en korsning där det åkte bilar från precis alla håll. Det är så typiskt Sofia det där!

Iallafall. Jag kommer också ihåg att det var en epa som åkte förbi, hahahahhahahaha fy helvete vad pinsamt! Den åkte typ 10km/h förbi mig, så jag gissar på att han såg precis allt. Hehe, så jävla typiskt mig det där. Så ja, nu har jag ett stort jävla blåmärke på rumpan. Jag kan inte ligga, stå eller sitta rikigt. Toppen!

Ett tips: cykla inte när det är halt, eller ja, ha dubbdäck för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0