fy va äckel

Jag hatar att det finns kalla och äckliga människor. Dem borde typ dö. Eller sluta lek med andras känslor för i helvete.

Nu: frågor
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: falukorv
Kläder just nu: tights, t-shirt och stor stickad tröja över
Musik just nu: film
Vad sa du senast: Godnatt
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: svårt att bestämma mig
Sommarplaner: bli brun och jobba
Fisk eller badkruka: fisk, fast ibland badkruka också.. det beror på
Saft eller alkohol: saft till kalas och alkohol till fest, hahaha
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, vän och vatten
Spelar du nåt instrument: nej, visst kan jag spela men är inte bra heller.
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla, var vaken till fyra inatt. Och vaknade nyss.
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: pass
Tror på liv på andra planeter: någonstans ja
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: ja och det kommer jag alltid göra
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: ja, fast det är inte stor chans
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad.. Hehe, jo men ja såklart.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: det är olika från gång till gång. just nu gillar jag promenad pga vädret
Är du kittlig: om jag är! hahahaha
Snarkar du? nej
Stjärntecken? skorpion
Rädd för insekter? njaa, nej det tror jag inte
Äckligaste insekten: mygg
Största svaghet: snällhet
Det här är jag bra på: lyssna och hjälpa andra, I guess
Bästa bok? syskonkärlek
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna transformera mig eller flyga
Vad vill du jobba som? rik hemmafru, närå.
Chips, morötter eller godis? chips
Pizza eller hamburgare? pizza utomlands och hamburgare i sverige
Skriver du dagbok? bloggar
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tror inte det
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) det blir stökigt ofta men har ändå ganska välstädat
Gungar du på stolen? ja, ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? nej, jag dricker ju blod. är vampyr ju
Saltar du på maten? alltid, älskar salt
Gillar du att sjunga? älskar det, men sjunger aldrig när någon hör, hehe
Anser du att du är stark? biff ja
Brukar du sola? ja, fast inte såå ofta
Vad gör du om du får hicka? skratta
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? kaffe är äckligt och te dricker jag bara om jag är sjuk
Har du en besatthet? ja

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag säger detsamma! Hatar dem!

2010-10-24 @ 14:11:11
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0