mc

Mitt förra inlägg var positvit. Inte negativt! Anyway. Nu ska jag snart iväg till skolan, eller ja, om en timme åker jag hemifrån ungefär. Just nu sitter jag och facebookar och käkar frukost.. och lyssnar på Miley Cyrus men det behöver jag inte säga. Lite pinsamt det där, men vad ska man göra? Några låtar är hur jävla bra som helst!

Fast nu lyssnar jag på Rihanna. Bra hon också. Fan då, jag har ingenting att skriva! Haha, klant. Snart är det skolan iallafall och efter det ska jag iväg och rida. Jag tror det blir markarbete eller hoppning. Hoppas på hoppning såklart! Nej men jag ska väl gå och dricka upp min oboy nu..

Kommentarer
Postat av: natalie

miley äger!!!!

2010-10-12 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0