sofia är bäst ingen protest

Jag har hatat min design nu i flera veckor så jag bytte ut den alldelles nyss. Men jag är inte nöjd med den nu heller, så vi får se om jag kommer på något bättre senare.. Ah, jag blir galen!

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Elsa igen. Tidigare idag när jag pratade med hennes mamma i telefonen hörde man Elsa i bakgrunden, hon sjöng Sofia är bäst Sofia är bäst, hahah vilken gullfia. Rätt har hon ju också. Jag är ju bäst ja!
 

Förra veckan var vi i boulongern och lekte. Hon var lokförare först. Men sen fick jag vara det, för att hon skulle sitta allra längst fram för att säga vilket håll jag skulle köra åt.. Vi åkte till Kina en snabbis, haha! Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0