test

Tjenare tjenare. Jag sitter nere i köket och dunkar lite Pink just nu för ingen är hemma. Sweet! Iallfall det här inlägget är tidinställt till klockan åtta ungefär. Bara för att kolla så att det funkar tänkte jag. Hon är iallafall halv nu så jag har en halv timme på mig att fixa och trixa. Sen ska jag cykla till skolan, FY HELVETE! jag måste tyvärr gå för min cykel står redan vid skolan kom jag på. Oh shit. Vad kul. Då lär jag nog gå prick åtta för att komma till skolan till halv. Men det är skönt att gå också för den delen.

Idag har jag bara en lektion och den är med Ann, som är typ den ända läraren jag gillar. Och Roger, ja Roger gillar jag också! bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0