tlött tej kan inte prlata litrigt

Nu har jag gått igenom dressyrprogrammet och det mesta sitter! Jag ska träna lite på det varje dag nu så det sitter tills på måndag. Vill inte göra bort mig som jag gjorde förut en gång.. Jag glömde bort banan och det vart väldigt fel. Hehe. Men det var bara min näst första tävling så det gjorde inte så mycket tycker jag. Jag red förresten för Ponnyklubben då, inte Högbo. Hahaha, men tyvärr var tävlingen i Högbo.. och där vart jag diskad. Buhu. Fast det var många många några år sen nu.

Nu är det svårt att hålla ögonen öppna. Ska försöka resa mig upp från golvet nu och städa undan efter mig innan jag lägger mig. Har papper och pennor i alla olika färger spridda över golvet! Men så kan det gå när man pluggar in ridprogram..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0